Bådoptagning E24 – søsætning F25
Fælles bådoptagning 2024 og søsætning 2025
LÆS DENNE VIGTIGE ÆNDRING I PROCEDUREN
For at sikre at vognmanden kan komme til bådene ved søsætningen, og havnen får mulighed for at udnytte pladsen på land bedre, bliver dato og tid for søsætning i foråret 2025 automatisk koblet til dato og tid for optagning 2024. Det betyder, at bådene i foråret 2025 vil blive søsat i modsat rækkefølge af rækkefølgen ved optagningen, således, at første båd op, bliver sidste båd søsat.
Så når du skriver dig på en liste til optagning, er du automatisk tilmeldt søsætning på den dato, der fremgår af listen. |
Der planlægges nedenstående 7 sæt optagninger og søsætninger med maksimalt 16 både pr dag
Datoer
Optag/søsæt nr. |
Dato for optagning E2024 |
Dato for søsætning F2025 |
1 |
Torsdag den 10. oktober |
Fredag den 25. april |
2 |
Fredag den 11. oktober |
Torsdag den 24. april |
3 |
Torsdag den 24. oktober |
Fredag den 11. april |
4 |
Fredag den 25. oktober |
Torsdag den 10. april |
5 |
Torsdag den 31. oktober |
Fredag den 4. april |
6 |
Fredag den 1. november |
Torsdag den 3. april |
7 |
Fredag den 8. november |
Fredag den 28. marts |
OBS: Hvis du allerede nu ved, at din båd skal forblive på land i sommeren 2025, så skriv båden på til tidlig optagning, så den kan få en landplads, hvor den kan stå sommeren over – ellers kan det komme til at koste en flytning af båden til en anden landplads.
Tilmelding
Der er fra den 25. august fremlagt tilmeldingslister i klubhuset.
Der er sat en grænse på maksimalt 16 både pr. dag.
OBS: Selvoptagere skal også tilmelde båden på den tilhørende liste for at få tildelt landplads.
Tilmeldingsfrister
For optagning den 10/10 og 11/10 er tilmeldingsfristen den 25. september.
For optagning den 24/10, 25/10, 31/10, 1/11 og 8/11 samt selvoptagere er tilmeldingsfristen den 2. oktober.
Plan over vinterpladsen
Lister med tidsplan for optagning og bådenes placering på vinterpladsen vil blive fremlagt i klubhuset senest 10 dage før optagningsdagen.
På dagen
En repræsentant for havnen vil være til stede og udgøre havnemyndigheden, som kan tilse at optagningen forløber planmæssigt, og om nødvendigt tage de nødvendige beslutninger.
Det påhviler den enkelte bådejer, der deltager i fællesoptagning, at:
- Bådstativet er opstillet i overensstemmelse med den centerlinjemarkeringen, der er markeret på vinterpladsen (der afsættes 50cm fri plads mellem bådenes fribord ).
- Bådstativets støtter er løsnet, så de hurtigt kan tilpasses båden, når den er sat på kølen.
- Optagningen er organiseret i grupper af typisk 4 både. Grupperne er tildelt et starttidspunkt, hvor alle i gruppen skal være mødt og klar.
- Alle i en gruppe hjælper hinanden indtil alle 4 både er på land. Først da kan individuelle aktiviteter som spuling af bund mm. påbegyndes.
Operatør: SKAKS A/S
Pris: Uden mast 950 kr.
Med mast 1150 kr.
Betaling: MobilePay til SKAKS A/S på optagningsdagen
Spørgsmål rettes til Lars Dyhr på e-mail lars@dyhr.name