Parkeringsforholdene på havnen er kaotiske i sæsonen. Derfor vil bestyrelsen opfordre til at man parkerer på vinteropbevaringspladsen, hvis man er afsted med en overnatning. De to offentlige parkeringspladser er forbeholdt dagsgæster. Hold også beboernes garager fri.
Sidste sæson holdt der mange bliver parkeret indenfor bommen. Parkering indenfor bommen er kun tilladt i forbindelse med af og pålæsning.
Bådstativer
Af hensyn til pladsen og vinterpladsens fremtoning skal pladsen være ryddet for bådstativer og bådvogne senest den 15. maj. De vogne, der har tilladelse til at holde på pladsen (indregistrerede vogne og bådvogne med rettigheder fra før 2010) skal være tydeligt afmærket, så ejer kan identificeres.
De vogne og stativer, der står uafmærkede tilbage efter 15. maj vil blive bortskaffet.
Havneassistenter
Havneassistenter vil igen i år være på havnen fra og med 1. maj, hvor de kan træffes i træffetiden
Mandag – tirsdag: 8-10
Onsdag: 16-18
Torsdag – søndag: 8-10
SMS’er og beskeder udenfor træffetiden besvares ikke. Man kan altid med fordel bruge mailen ”havnefoged@brejninghavn.dk”, hvis man vil være sikker på at få besvaret sin henvendelse.
Havnens bestyrelse kan også kontaktes via mailformularen på vore web: brejninghavn.dk/havnen/bestyrelsen-fbl
Hvis nogen har lyst til at tage en uge som havneassistent så kontakt Lars Dyhr. Vi har udfordringer med at få besat alle vagter.
Tilbage er kun at ønske en god og solrig sejlersæson.
FBL’s bestyrelse